• Spør et spørsmål
    Se siste innlegg
    TECH NYHETER dataentusiaster og strømbrukere.
    Still et spørsmål og gi støtte.
    tar bare et øyeblikk.
  • Forum
  • TECH NYHETER Kjerne
  • Grafikkort
  • Dagens innlegg

GTX 660 TI VS GTX 660

• Trådstarter senderen
  • Startdato
senderen

senderen

TS Entusiast
Hi

Jeg ønsket å spørre om GTX 660 TI har en følelse av buing i stedet for 660? Jeg har lest at det ikke er noen stor forskjell mellom disse kortene i evner. Er det ekte? Og hva er det beste merket for dem, og er 3 GB-versjonen av 660 ti verdt det?

Takk for svarene dine :)
slh28

slh28

TEKNISKE NYHETER Paladin
De har samme 660 navn, men er forskjellige kort basert på forskjellige sjetonger. Hvorvidt 660 Ti er verdt premien eller ikke, avhenger av spillene du spiller, skjermoppløsningen og åpenbart prisforskjellen. Se etter noen beregninger som hjelper deg med å bestemme deg.

I nesten alle tilfeller er 3 GB-versjonen bortkastet penger.
  • Kjærlighet
Reaksjoner: PC-nerd ve Jad chaar
Jad chaar

Jad chaar

Elite Tekno Geek
660Ti har mer enn 660 kjerner og er bygget på en forkortet versjon av GTX 680 og 670. 660Ti vil gi mer ytelse i de fleste tilfeller. Jeg innrømmer slh28, hvis du spiller spill på 1920x1080, er 3 GB sløsing med penger. Det vil være nyttig i 3 GB 2560x1440 og kanskje 1920x1200 (for å beholde høyere innstillinger).

Jeg tror en mann som er verdt å vente i en måned, 780 har nettopp blitt kunngjort på en Geforce-konkurranse i Kina og vil bli offisielt kunngjort 23. mai. 770 blir utgitt 31. mai. Endelig vil 760Ti (hva du vil) bli utgitt i begynnelsen av juni (rundt Intel Haswell-lanseringen). Hvis 760Ti er en svak oppgradering over 660Ti, kan du få 660Ti billig og til og med gå opp til 670 eller 680.
LNCPapa

LNCPapa

TS spesialstyrker
Selv på 2560x1440 er det svært få spill som vil ha nytte av mer enn 2 GB VRAM ... og hvis du øker innstillingene til spillet til å kreve mer enn 2 GB, er du sannsynligvis overveldet av GPU-ytelsen. . Det eneste eksemplet jeg kan tenke på som ikke ville være sant, er et sterkt modifisert Bethesda-spill.
Jad chaar

Jad chaar

Elite Tekno Geek
LNCPapa sa:
Selv på 2560x1440 er det svært få spill som vil ha nytte av mer enn 2 GB VRAM ... og hvis du øker innstillingene til spillet til å kreve mer enn 2 GB, er du sannsynligvis overveldet av GPU-ytelsen. . Det eneste eksemplet jeg kan tenke på som ikke ville være sant, er et sterkt modifisert Bethesda-spill.
Ekte.
PC-nerd

PC-nerd

TS Booster
Jeg prøvde å erstatte 6850 med en GTX660 / Ti.

Jeg tror jeg vil kjøpe 660Ti fordi det er nesten minimalt for Metro: Last Light. Jeg kan også bruke disse CUDA-kjernene når jeg konverterer filmer til PS3-format.
Jad chaar

Jad chaar

Elite Tekno Geek
PC-nerd sier:
Jeg prøvde å erstatte 6850 med en GTX660 / Ti.

Jeg tror jeg vil kjøpe 660Ti fordi det er nesten minimalt for Metro: Last Light. Jeg kan også bruke disse CUDA-kjernene når jeg konverterer filmer til PS3-format.
Vent til juni da 760Ti blir utgitt. Dette vil senke prisen på 660Ti.
PC-nerd

PC-nerd

TS Booster
JC713 sier:
Vent til juni da 760Ti blir utgitt. Dette vil senke prisen på 660Ti.

Godt poeng.
Jad chaar

Jad chaar

Elite Tekno Geek
lchu12

lchu12

TS Booster
Wow, bra ting jeg fant denne tråden. Det er blitt scoret mange interessante og gode poeng. Jeg hadde de samme spørsmålene, og jeg tror jeg venter til juni og ser denne 760Ti.

siste innlegg

• S
    Elon Musk gir ut sin første EDM-sang til SoundCloud
  • Oliweea
    Psu-problem
  • ZedRM
    NASA sier farvel til Spitzer Space Telescope
  • P
  • ZedRM
    Final Fantasy VII Remake temasangtrailer på tvers av Cloud-funksjoner
  • tyrsdisciple
    Nest-termostatfunksjonen varsler brukere om potensielle VVS-problemer
  • Alltid siden
    EU går foran en felles godtgjørelsesstandard etter avgjørende avstemning
  • D
    Iowa opphever anklagen mot sikkerhetsfagfolk arrestert for rettsinntrengningstest